lördag 25 oktober 2014

Livet kom i mellan.

Bloggen har kommit lite längre ner på priolistan den senaste tiden. Livet kom liksom lite i mellan. Vår vardag är som i alla familjer intensiv och på något sätt lyckas jag (ibland vi) alltid fixa in några extra moment. Hur går det till? En flyg- och tågresa till Sverige ensam med två barn är inte snutet ur näven. Jag verkar aldrig lära mig.
Jag har en liten samling påbörjade inlägg och anteckningar om vad jag ska skriva om. Vad vill ni läsa om i nästa inlägg? Jag lovar att det inte tar tre veckor till innan jag skriver.



2 kommentarer:

  1. Allt, allt, allt är roligt att läsa!
    Härliga hälsningar från mamma
    Mats hälsar givetvis också och tackar för senast.

    SvaraRadera
  2. Låter som ett sundhetstecken. Bloggen ska väl skötas när allt annat är på plats. Ghita hälsar.
    Morfarn

    SvaraRadera