torsdag 19 februari 2015

Från Blogger till Wordpress

Det har varit en del flyttande fram och tillbaka med mina bloggar genom åren. Det har egentligen mer varit så att bloggen har legat stilla men fått en ny adress av olika anledningar. Denna bloggen ligger på Blogger och det var saker jag irriterade mig på redan från början som inte fungerade alls eller fungerade ibland bara. Nu har listan över irritationsmoment växt sig så lång att jag sneglat ett tag på Wordpress istället. Det är med Wordpress majoriteten av alla svenska bloggar görs och många av dem är så väldigt mycket prydligare och proffsigare än min så jag inser att det finns större möjligheter att påverka, anpassa och designa sin blog i WP jämfört med Blogger. Jag gör ett försök, i hopp om att lugna mina nerver :)

Den nya adressen är http://www.lanclin.wordpress.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar