måndag 2 april 2012

Där försvann den obokbara helgen

För ungefär 1 år sen när typ alla våra helger under flera månader var bokade av diverse, visserligen ofta roliga men även mindre roliga aktiviteter, införde jag obokbara helger. Det är helger där inget får bokas in förens på fredagen. Häromdagen tyckte jag att det var dags för en sådan eftersom de 7 närmsta helgerna bara hade 2, än så länge “tomma” helger. Jag hann dock inte informera pappa Vild om detta innan han bokade in en herrmiddag på en av de “tomma”. Var det miss i kommunikationen eller anar jag anarki i leden? Nu har vi i alla fall EN obokbar helg (v 18) och den som vill boka något med oss då kan glömma det! Eller i alla fall fundera ut något helt oemotståndligt erbjudande :)

1 kommentar:

  1. Aj, aj, aj! Och jag som är i Täby den helgen. Synd. Annars hade vi kunnat hitta på nå´t.
    Kram mamma

    SvaraRadera