lördag 23 mars 2013

En vilodag i simhoppens tecken.

I torsdags somnade jag ca 18.45, vaknade till en stund när jag blev väckt i soffan av min man och på något sätt kom ner för trappen och vidare till sängen. Sen vaknade jag kl 8 dagen efter. Jag behövde nog vila... Mormorn har hand om barnen och jag ger min hjärna en chans att återhämta sig. Igårkväll kom min bästa Maffiamamma förbi, lagade lite mat med mig, åt den och pratade läääänge. Idag har jag fortsatt att vila. Ägnat mig åt att kolla på lättsmälta program som Kändishoppet och ätit varm sallad med massor med avokadoröra. Det är precis på min nivå att titta på magplask och roliga misslyckade simhopp, ha ha! Chio ligger bredvid mig i sängen och fnissar hon också tyckte jag mig höra :)

1 kommentar:

  1. Så ska man väl ha det ibland!!!! Ser gott ut i tv´ns sken.
    Kram från Nöbbele

    SvaraRadera