tisdag 5 mars 2013

Smygstart

Varje dag kommer jag på ämnen till inlägg men sen finns det liksom inte handlingskraft kvar att få ut dem i cyberspace. Inte så att jag bara sitter och stirrar på publiceringsknappen, jag har sällan tänkt på bloggen när jag efter nattning av barn parkerat mig i soffan. Nu tycker jag dock att det är dags att smygstarta.

I söndags fyllde pappan år och igår fyllde lillebror år. Ni snabbtänkta kanske nu slogs av tanken att det höll på att bli två födelsedagar på en dag. För att göra en lång historia kort la sig lillebror bokstavligen på tvären så han fördröjde det hela till dagen efter, pjuh!
Båda firades såklart och många av årets presenter hade friluftstema. Ficklampor, sovsäckar, Primuskök och liggunderlag kommer förhoppningsvis att kunna användas om några månader. Våren är väll på väg?



2 kommentarer:

  1. Det ser riktigt mysigt ut när S tittar fram ur sovsäcken. Roligt att titta och läsa lite på bloggen igen. Tack.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Ja, våren är på väg, men några bakslag får man vär som vanligt räkna med. Ni har varmt i Växjötrakten såg jag på vädret på tv. Snart kanske ni kan sätta upp tältet!!
    Kram från mamma/mormor

    SvaraRadera