lördag 27 oktober 2012

I exil

Pappa vild har arrangerat studiebesök på ett mikrobryggeri med efterföljande herrhäng hemma hos oss. Jag och barnen har lovat att hålla oss borta. Planen gick som smort tills min man kom på att jag tappat bort nyckeln (som satt ihop med en av bilnycklarna som är borta). Ett tag funderade jag på att göra en "Karlsson på taket". Jag hade ju lovat att vi inte skulle visa oss precis som Lillebror lovade Bettan när hon tog hem sin nya kille. Vi kanske kunde vara hemma ändå och smyga ut under ett lakan? Nu visade det sig att grannen hade en extranyckel så jag återgick till min grundplan.
Nu sitter vi här under 5 filtar, äter kanelknäcke och kollar på film medan värmepumpen värmer upp huset.

1 kommentar:

  1. Min go´ingar!!!! Nu är det varmt i huset, så välkomna tillbaka. Vi ses i morr´n.
    Kram från mamma/mormor

    SvaraRadera