söndag 7 oktober 2012

Så bra en helg kan bli nästan.

Lördagen ägnades åt att fixa, dona och strosa här hemma. Ugnen fick sig lite puts och en ny glödlampa, tvättberget minskade lite och gräset blev klippt för kanske sista gången. På kvällen bjöd jag in mig på tjejjkväll hos Hurtiga mamman. Hon erbjöd en plats vid bordet via Facebook om någon med rätt kön var sugen på att komma ut i förorten. Jag nappade och bytte snabbt myskläderna mot en klänning och körde ut till den väldigt trevliga tjejjskaran. Efter en kväll med god mat och fantastiskt trevligt sällskap körde jag hem till alla mina pojkar och somnade sött för att vara fit for fight till KnoppKnyttegruppen i dag.
Bilden på den fina solnedgången (som naturligtvis inte är lika fin på bild som i verkligheten) togs på väg ut i förorten. Nej, jag fotar inte medan jag kör bil. Jag stannade vid en busshållsplats.

1 kommentar: