onsdag 3 oktober 2012

Trött på living on the edge.

Jag börjar undra om det är någon högre makt som vill mig något. Antagligen försöker denna någon säga mig att jag ska äta mer fisk. Idag planerar vi att äta fisk, potatis och varm sås hemma. Gissa vad jag fick för mat på jobbet idag? Fisk, potatis och kall sås, precis som förra gången vi åt fisk hemma! Hade jag hetat Maffiamamman hade jag inte accepterat detta hemska öde. Hon hade nog förresten sett till att aldrig riskera att hamna i denna krissituation, eller? Jag har ignorerat idén med att ta hem en veckomatsedel, det får jag äta upp nu (oj så fyndig jag blev i min bitterhet).

3 kommentarer:

  1. Men fisk är ju nyttigt jö!!! Bröderna Vild fick fisk två gånger samma dag hos mig, och de överlevde. Man blir klok&smart av fisk, glöm inte det!
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Hahaha..... Nog dags att ta hem en matsedel nu va? ;) kram

    SvaraRadera
  3. Herregud, ska man behöva bli omänskligt smart?! Jag var ju på studiedag förra veckan som gjorde mig galet smart, det får räcka!

    SvaraRadera