onsdag 17 oktober 2012

Ruzzelträsket

När jag var hemma sjuk låg jag och klickade fram dokumentär efter dokumentär på alla playkanaler jag kunde hitta. Jag gillar inte dokumentärer, jag älskar dem! Tyvärr delar inte min man min passion så jag passar på så fort tillfälle ges, typ när jag är sjuk. En av alla jag klickade fram var "De kallar oss skådespelare" med Ing-Marie Carlsson (Mimmi i Tre kronor). De följde henne några dagar och hon var beroende av Rumble (som nu bytt namn till Ruzzle). Eftersom att jag är lagd åt det extremt nyfikna hållet när det gäller saker jag inte vet något om eller kan, laddade jag ner appen och började spela. Aj aj aj, big misstake, nu är jag fast! Till råga på allt har jag lyckats dra ner min man i Ruzzelträsket. Han spelar nog dock mest för att vinna över mig. Vi tröstar oss med att man i alla fall lär sig nya svenska ord och hur de kan böjas.

4 kommentarer:

  1. Ajajaj!!! Jag har hört att man snabbt blir beroende, så jag vågar inte prova. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Det låter spännande. Är det liknande alfapet?
    Kram från Farmor Eva

    SvaraRadera
  3. Jag vill spela me dig. va heter du där? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mamma Vild
      Jag är typ kass men jag tar mig :)

      Radera