fredag 2 november 2012

Effektivitet är mitt efternamn.

Idag har jag varit ledig och haft längsta sovmorgonen sen dagen efter Campingmammans möhippa förra året i maj. Det blev alltså inte så mycket tid över till min to-do-list som jag planerat. Men jag hann bland annat...

-Boka frysreparation.
-Gå på stan och få inredningsinspiration, se bild nedan. Pappa Vild will löööv it! ;)
-Prata med en av resebyråerna i stan.
-Handla julklappar.
-Köpa öronpiff.
-Köpa hundfoder.
-Klippa klorna på små prinsesskorvar.
-Boka veterinärtid för käftrensning på liten prinsesskorv.
-Rensa bilen.
-Hitta mammas bil (och hem-) nyckel, som varit borta i 3 månader, i ett fack i en av bildörrarna.
-Handla ännu en julklapp, dyraste ever...
-Äta på resturang med pappa Vild.
-Handla fredagsgott.

Att-göra-listan är inte slut men några saker kunde strykas.

1 kommentar:

  1. Lampskärm till lekstugan??? Vi får hoppas att beställningen av nyckeln inte gått i väg. De ringde inte tillbaka och bekräftade detta, tyvärr. Såååååååååååå j-a typiskt!!!!!!!
    Kram mamma/mormor

    SvaraRadera