onsdag 28 november 2012

Idag är ingen vanlig dag.

Ganska exakt på minuten för 4 år sen bröt jag svanskotan. Jag återkommer till denna händelse nästan varje år i mina blogginlägg (min tidigare blogg) eftersom det skedde under förlossningen när storebror föddes och hans födelsedag påminner liksom lite om denna händelse. Ett litet knak, eller snarare knäck och vips var jag halvt invalid. Det enda som inte gjorde fruktansvärt ont var att gå. Jag kunde inte ens böja mig fram eftersom byxlinningens tryckte på svansen. Nu är svansen hyffsat hel, lite ömtålig bara. Jag kan numera fokusera mera på att fira storebrors födelsedag. Dagen började med paketöppning och choklad/banan-rulltårtebakning!

3 kommentarer:

  1. Rulltårtorna såg verkligen goda ut, det blev väl smaskens för grabbarna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Linnea -mamma Vild29 november 2012 kl. 22:13

      Det går inte att föreställa sig hur god denna rulltårtan är. Choklad och banan i en gudomlig blandning :)

      Radera
  2. Jag kommer så väl ihåg det lilla underverk vi var och såg på dagen efter. Att det redan är fyra år sen.
    Kram Farmor Eva.

    SvaraRadera