onsdag 21 november 2012

Ladyn & Kalufsen

Ikväll kvistade jag ner till Maffiafamiljens hood för att bli av med lite av mitt höliknande hår. Min bästaste frisör ever fick klippa bort en ansenlig mängd av mitt något misskötta hår så nu blir det till att ta fram barnens favvoaccessoarer, hårspännena. Förutom att bli tillklippt bjöds det på lite listspikning, lek med liten goding, tedrickning och Bonde söker...
Vem som är Ladyn och/eller Kalufsen i detta sammanhang är upp till varje läsare att avgöra. Som vanligt har jag en bestämd uppfattning som jag (för ovanlighetens skull?) håller för mig själv :)
Nej, Maffiafamiljen har inte blivit bestulen på sin TV-bänk. Den har bara blivit tillfälligt utvisad pga av golvläggning och listspikning.

1 kommentar:

  1. Snyggt lady Vild! (.... eller hur blev det nu?!)
    Kram mormor Vild

    SvaraRadera