söndag 13 maj 2012

Dom tar sig friheter jag inte kan acceptera!

När vi byggde vårt staket var det för att hålla hundar och barn på tomten. Barnen har vi lyckats hålla på rätt sida men de där två små svartbruna sakerna vi har är det svårare med. Nu har jag fått nog av rymmande hundar som i regel smyger iväg till grannen eller till skogs när de får chansen. De kommer alltid när man ropar men har då munnen full med nått skit. Min plan är enkel, låt gräset växa sig så högt vid staketet att de inte kommer under. Jag ska såklart göra det snyggt med ängsblommor i det höga gräset men undra vad grannarna säger...

2 kommentarer:

  1. Gunnebo har ju bra (men FULA) stängsel! Det är nog det enda som hjälper. Gräset lär de sig nog snart att forcera tror jag. /Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejdå, högt, tjockt gräs biter på vilken prinsesskorv som helst!

      Radera