torsdag 17 maj 2012

Efter regn kommer sol

Början på veckan har varit allt annat än lugn. Vattkoppor, astma och härjiga barn som busat från sekunden de öppnat ögonen tills de deckat på kvällen. Datorn har dessutom sagt upp sig efter att ha ramlat i golvet. Jag är övertygad om att detta inte sammanfaller med pappa Vilds (och mormorns) tillfälliga frånvaro av en slump. Mina konspirationsteorier är många! Någon vill testa mitt psyke :) Nu har pappa Blodrot räddat alla mina älskade bilder som fanns på hårddisken och förtjänar någon form av medalj. Eller varför inte bli typ adlad? Ni som känner mig vet vad fotografering och mina bilder betyder för mig.
Bröderna Vild är nu hämtade av mormor och jag tjuvstartar helgen medan pappa Vild har en arbetsdag kvar. I morgon åker jag och finaste Maffiamamman till Stockholm. Dirty Dancing-musikalen, hotell och shopping är bokat. Solen ska lysa på oss i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar