lördag 22 december 2012

Julstök is not my grej.

Hittar jag en julklapp till som ska slås in får den stackars mottagaren en oinslagen julklapp. Känns som att jag har slagit in 357 paket och att jag nu har fått nog. Det är en rackarns tur att det är så roligt att ge bort (och få!) paket annars hade det inte blivit några tror jag.
Vår andra jullåda som var spårlöst försvunnen ett tag hittades av pappa Vild på vinden idag. Jag minns inte att den var av plast, då hade jag hittat den direkt såklart! Nu har vi några saker att hänga i granen, några fler tomtar och barnens två elektriska granar som skiftar mellan blått, grönt och rött. Det sistnämnda är nästan det finaste julpiffet vi har.

3 kommentarer:

  1. Det låter som om tomten får en himla massa jobb på Liljedalsvägen i år.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Ska vi hoppa över julklappar nästa år kanske? Nä, det blir bra trist. Jag ska slå in mina i morr´n. Kram från mamma

    SvaraRadera
  3. Paketen är ju det bästa på hela julen så det fortsätter vi med. Dock kanske vi ska köra med lottningsmetoden så att man får 2 personer att köpa till.

    SvaraRadera