torsdag 27 december 2012

Synsams nya sortiment.

Idag var jag och kollade upp varför mina ögon inte verkar inneha de kvalitéer jag önskar. Det resulterade i en rekommendation att använda glasögon. Optikern sa att jag bara behövde ha dem när jag behöver se bra, det lät lovande. Sen gick jag ut i butiken och letade och letade, letade och letade efter ett par bågar jag kunde tänka mig visa mig bland folk i. Ni som känner mig vet att jag inte direkt är ett modelejon så alla stora, fyrkantiga brillor gick bort, det va ca 75% av sortimentet. När försäljaren gett upp och jag letade vidare på egen hand hittade jag dessa! Jag slog till på ett par i en annan modell till storebror också.

1 kommentar:

  1. Militärisarna va´ snyggare!
    Fast .... visst .... ser man illa så ..... men storebror får nog leta vidare om det ska bli nå´t av honom ;)
    STOR kram från mamma/mormor

    SvaraRadera