söndag 30 december 2012

2012 var året då...

...jag startade upp den här bloggen.
...folk la oändlig energi på att starta "grupper", uppröras, kommentera, och diskutera saker som tex; jordens undergång, att hästar inte finns, pepparkaksgubbar existens och Disneys beslut om frisering av "Kalle på julafton" på Facebook.
...mina barn hade vattkoppor.
...jag fick lönen höjd.
...jag var utklädd till nunna på min mans kalas.
...jag var tvungen att inse att mina favvokängor från högstadiet hade gjort sitt och åkte i sopen.
...Obama blev president igen.
...vi köpte en ny (bättre begagnad) bil utan rost och oljeläckage.
...vi byggde en lekstuga med förhoppningen om att få använda den som bastu om några år.

Det hände ju några saker till men dessa händelser valdes ut random, utan kronologisk ordning eller inbördes värdering.

Jag önskar alla mina bloggläsare ett NYTT LYCKOSAMT ÅR!

1 kommentar:

  1. Det är så spännande att gå in på din blogg för att se om det är nya saker som har hänt eller som ska hända. Jag hoppas att du fortsätter med dina fina berättelser, det känns som man är med.
    Gott Nytt År på er allesammans.
    Kram svärmor Eva

    SvaraRadera