fredag 21 december 2012

Shoppingtips

Jag brukar vara klar med julklapparna när julhandeln börjar men inte i år. Delvis för att det har varit några paketmottagare som varit riktigt kluriga att komma på paketinnehåll till, delvis för att min hälsa inte varit tiptopp. Idag är barnen hos sin mormor så jag tog 25 djupa andetag och åkte till vår stads köpcentrum med kringliggande butiker. Jag var där en stund efter öppning och kom undan ganska lindrigt trots allt. Jag märkte dock hur antalet medshoppare ökade med antalet minuter jag var där. Jag hann förutom de sista julklapparna, få med mig en julaftonsoutfit innan mina nerver fick spel och ville hem.
Jag tyckte jag var helt otrooooligt smart när jag kom på denna effektiva klädprovningsteknik. Trä kjolen över huvudet och slippa ta av mockastövlarna och byxorna gjorde att provningsproceduren kunde klaras av på hanterbar tid. Jag befarade att få genomgå denna procedur flera (eller många!) gånger men jag tog första bästa och var mer än nöjd med de plaggen. Vassego! nu fick ni mitt bästa klädshoppingtips!

1 kommentar: