fredag 15 juni 2012

Fredagsmys med Maffiafamiljen

Forna tiders fredagsmys är numera bytt mot nya tiders fredagsmys. Lite fler barn, lite mer livat. Speciellt för de som har två glada, något speedade och trötta barn. Fina paket med innehåll som jag önskat mig utan att tala om det. Maffiamamman kan sin sak…
Pappa Vild bjöd på hemmagjorda hamburgare med diverse tillbehör och jag bjöd på den otroligt avancerade efterrätten “Grillade bananer fyllda med choklad i foliepaket”. Efter lek, välling och byte till pyjamas bröt vi upp, sövde barnen och bänkade oss i TV-soffan. Pappa Vild gick dock snabbt och la sig efter matchen, jag ska gå ner och trösta honom lite tror jag.
IMG_8953Lika fint utanpå som inuti.
IMG_8973
Pappa Vild.
IMG_8979IMG_8981IMG_8987The Guarddog Gazza har intagit position om Maffiamamman skulle få för sig att knycka något eller någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar