lördag 23 juni 2012

Lagom avancerat kalas för en lagom avancerad familj.

Moderna familjen bjöd till födelsedagskalas/midsommarfest. Familjen Vild tackade mer än gärna ja och hamnade på ett hejdundrandes litet kalas. Massor med barn att leka med för bröderna Vild och många trevliga vuxna för mig och pappa Vild att prata med. Moderna familjen har ett gäng egna barn med tillhörande leksaker så det fanns mycket skoj att leka med och titta på. Bröderna Vild är inte knussliga vad gäller leksaker men fyrhjulingen hade de nog gärna tagit med hem.
Eftersom jag kommit överens med mig själv om att uppleva saker på riktigt ibland, inte bara genom sökaren på kameran, finns tyvärr inga bilder på självaste födelsedagsbarnet. Jag prioriterade nog helt enkelt att prata med henne utan att trycka upp objektivet i ansiktet på henne.
IMG_8992Dra på trissor, Mamma Vild på bild!

IMG_9054Tyvärr orkade jag inte ens smaka av den finfina jordgubbstårtan efter den dundergoda buffén. Minapajjerna med brie och Mango Chutney vann, jag åt nog 5 stycken…minst.


IMG_9031IMG_9038
Jag kunde inte låta bli några klick på Alliumbollarna och Schersminbusken….

2 kommentarer:

  1. Å vilka fina bilder! Härligt att få heta familjen modern...annars brukar vi gå under rubriceringen Familjen annorlunda, hihi. Tack för en härlig dag/kväll! Det är inte säkert att värdinnan hade fastnat på bilder ändå ju ;-)

    SvaraRadera
  2. Mys mys mys! Kram från mamma/mormor

    SvaraRadera