tisdag 12 juni 2012

Zlatan och Gynning

Jag älskar att läsa. Jag tuggar i mig det mesta utom skräck, poesi, noveller och instruktionsböcker. Tidningar, bloggar, böcker, roliga lappar/meddelanden, sms och andra korta och långa texter får min hjärna att koppla av på ett terapeutiskt sätt. Med min nya vän “Paddan” är jag bara några pek ifrån en bra bok. Just nu läser jag Zlatans bok “Jag är Zlatan Ibrahimovic” som jag laddat ner från biblioteket. Jag är verkligen ingen fotbollsfantast men biografier och dokumentärer är något av det bästa jag vet. Riktiga historier från verkligheten är fascinerande. Det är något spännande med andra människors livshistorier. Jag undrar dock alltid hur mycket hjälp huvudpersonerna får att minnas alla detaljer i sina liv.
Jag är Zlatan Ibrahimovic´ : min historiaI min IPad just nu.
3096 dagar
Ego girl
Natascha Kamprusch (som kidnappades och hölls fången under 8 år i Österrike) och Carolina Gynnings (hon som är känd för att vara känd) biografier är läsvärda, tro det eller ej.
Bilderna på alla bokomslagen är lånade på Adlibris.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar