tisdag 19 juni 2012

Solkväll

Ikväll lös solen när vi gick/cyklade en kvällsrunda, underbart! Storebror ville cykla och lillebror ville inte vara mindre cool så han satte på sig sin hjälm också. Färden gick till Familjen Blodrot där vår dator levt i exil ett tag. Den har nu blivit tömd på viktig information och dömd till skroten efter en kort rättegång. Vi är evigt tacksam för pappa Blodrots insats och för att bilderna gick att klara. Ska nu försöka leta upp bilderna från när jag var i Kolmårdens varghägn, hos de vargar som i söndags var inblandade i den tragiska händelsen på Kolmården. Jag minns att min respekt syns på bilderna…

120619.1

120619.2120619.3Mina taklökar blommar! De har stått i samma arrangemang i flera år utan att jag ens vattnat dem, me like!
120619.4

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera