lördag 16 juni 2012

Sol, regn och köttbullespett

Ikväll var vi hos familjen Kom-som-du-är. Kvällen började med sol, lek, studsmattehoppning, vindruveätning och slapp i skönaste altanfotöljen med väldigt trevligt sällskap. Medan maten lagades parkerade jag mig på en stol i köket och bidrog med mig själv som sällskap. Kvällen fortsatte med en dundergod buffé, regn och åska, lek och slapp i samma altanfotölj tillsammans med samma trevliga sällskap. En kväll i min smak! Semestern närmar sig, då kan man inte ägna flera veckor åt att varva ner. Det måste vara gjort innan semestern börjar, annars blir det ingen effektiv vila när man väl blir ledig länge.

120616.3












Köttbullespett är så gott att man kollar i kors. Glass med jordgubbar och te, perfekt kombo!
120616.5Sen började det att åska och vräka ner vatten från skyn.
120616.6Gonatt, nu åker vi hem och sover!

1 kommentar:

  1. Vilken trevlig kväll ni hade, jag undrar vad det diskuterades vid det låga bordet.
    Kram Eva

    SvaraRadera